Syns det inte finns det inte

Nino har börjat bli en riktigt lurig liten grabb.
 
Igår höll vi ju på att städa här hemma, så när Nino fick en glass sa vi till honom att han inte får spilla. (förstod ju att det var omöjligt men man säger ju så ändå)
 
En stund senare sätter jag mig på soffan och ser att det står en toarulle där som är lite kladdig. Jag lyfter på rullen och ser en stor fläck med chokladglass på bordet.
Nino är snabbt framme vid min sida och utbrister:
 
"ÅHHH NEJ! Inte nu igen!"
Innan han snabbt ställer tillbaka rullen över fläcken så den inte ska synas
 
Nino beskådar sitt misstag innan han döljer det igen

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

haha klart det inte finns om man döljer det :)

2013-01-11 @ 12:43:56
URL: http://justsaying.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor