Onödiga fakta

Så här en lördagskväll så kanske ni vill ha något att prata om vid middagsbordet/partyt, så varsågoda;
Här följer 10 av mina absoluta favoriter inom temat "Onödiga Fakta"
 

1. Det är möjligt att leda en ko uppför en trappa, men inte nedför.

2. Alla isbjörnar är vänsterhänta.

3. Serien Kalle Anka var en gång i tiden förbjuden i Finland på grund av att han inte har några byxor.

4. Det är fysiskt omöjligt för dig att slicka din egen armbåge.

5. 100 personer dör årligen till följd av att ha satt en penna i halsen.

6. I vartenda avsnitt av TV-serien Seinfeld kan man se något med Stålmannen på. (Björn, visste du det??)

7. En genomsnittlig chokladkaka har åtta insektsben i sig.

8. Kvinnor blinkar nästan två gånger så mycket som män.

9. Eskimåer använder sina kylskåp för att maten inte ska förfrysa.

10. Charlie Chaplin vann en gång 3:dje pris i en Charlie Chaplin-lookalike tävling.

 
 
Försöker Kramer härma Stålmannen och flyga iväg här kanske???


Kommentarer
Postat av: Ajlin

Jag har en kompis som faktiskt KAN slicka på sin egen armbåge, så stryk den. :P

2013-01-26 @ 18:37:19
URL: http://ajlin.blogg.se
Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Hejsan på dig!
Nu har jag korat vinnarna av Veckans blogg. In och se om det blev DU! http://www.nattstad.se/s%C3%A5ngbrudenhj%C3%A4rtarosa?cat=54852 Ha en fortsatt fin lördagskväll!

Postat av: emelie

Sjuuukt fin du är.

2013-01-27 @ 01:07:43
URL: http://emeliiewendin.blogg.se
Postat av: Björn

Det stämmer ju inte riktigt men Ja det visste jag:-)

2013-01-27 @ 08:43:05
Postat av: Anna

Jag har sett en kille slicka sin egen armbåge. Såg rätt sjukt ut, som att axeln skulle gå ur led, men det är inte omöjligt, bara ovanligt :-)

2013-01-31 @ 11:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor