Clementinträd

När jag fyllde 20 år så fick jag ett clementinträd i present av min syster. Det dog efter ca en vecka.
 
Som jag berättat tidigare så har jag INTE gröna fingrar, så när Naomi fick ett likadant clementinträd av sin mormor och morfar när hon fyllde 10 år så suckade jag högt. Jag visste att jag aldrig skulle klara av att hålla det vid liv.
 
Men jag har kämpat, och trots att det har säckat ihop och haft nära döden upplevelser flera gånger, så lever det i alla fall. Det är inte vackert, men det lever.
 
Igår kväll gick jag förbi Naomis rum och höll på att skrika högt av glädje när jag såg något gult i trädet.
EN CLEMENTIN!!!
 
Behöver jag tala om att vid närmare efterforskningar så var det ingen clementin?

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh jag brukade alltid plantera clementinkärnor när jag var mindre haha

2013-01-29 @ 10:05:15
URL: http://byfia.com
Postat av: Svärmor

Kan det vara Ninos kärLEK till alla blommer?! ;)

2013-01-29 @ 14:18:48
Postat av: anna

Hahaha. Jag fick ett olivträd när jag slutade jobba så sa min chef, slit det med hälsan för dom här kan bli 80 år gamla. Det blev inte mitt:-Q

2013-01-29 @ 18:59:31
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor