Bortbytingen

Typ igår så var Naomi en tandlös liten flicka med flätor som lekte med barbie och tittade på scooby doo på tv:n.
En busig liten tjej som tog en timme på sig att äta en rostat macka, hatade att duscha och alltid var "mammig"
Att natta henne på kvällen var ett heltidsjobb som oftast tog flera timmar, och man fick tjata på henne för att kamma håret innan hon gick till skolan.
 
Idag låter det så här.
"Ikväll vill jag gå och lägga mig tidigt så jag inte är trött i skolan imorgon. Mamma, kan vi gå upp extra tidigt imorgon så jag hinner duscha innan och så vi hinner till skolan lite tidigare. Jag vill gärna vara där en stund innan det ringer in."
Och på kvällen är det typ gonatt innan hon  går in på sitt rum och stänger dörren.
 
VEM HAR BYTT UT MITT BARN?????
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: R - svartvit poesi och teckenspråk

Vilken fin bild på henne :)

2013-01-30 @ 10:12:18
URL: http://ovitaskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor