13:47: I LOVE YOU!

Jonas är ju som jag berättat tidigare väldigt romantisk. Faktiskt mycket mer än mig.
Idag skickade han ett sms och skrev "Jag älskar dig!" och jag skrev förstås detsamma tillbaka.
 
Så när han kom hem efter att ha varit borta hela dagen idag talade han om hur mycket han hade saknat mig, och jag sa förstås detsamma.
 
Jonas: Men varför säger du inte det då?
Jag: Vadå? Jag säger det ju nu? Och så messade jag förut??
Jonas: Jaaaa, men det var ju bara för att svarade på mitt sms. Jag vill ju att du ska höra av dig självmant och tala om att du älskar mig och saknar mig.
Jag: Ja, men det kan jag väl göra. Jag kan skriva ett meddelande där det står "Älskar dig & saknar dig" och sen ställer jag in det så det skickas till dig automatiskt varje dag vid ett visst klockslag.... (och så säger han att jag inte är romantisk)
Jonas: NÄÄ!! Det får du inte göra! Det ska vara spontant!
 
KARLAR! Aldrig är de nöjda!
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Haha, att män alltid ska vara så tjurig ;)
Kram

2013-01-30 @ 19:55:18
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Ida

Haha så gulligt!
Hoppas ni är friska nu, här är det min och tuvas tur :-(
Kram!

2013-01-30 @ 21:37:19
URL: http://www.ettnaturligtvis.wordpress.com
Postat av: Fröken M

haha... här har vi nog det motsatta dilemmat !
Inte för att jag över öser C med kärlek heller, men han är lååångt ifrån den "spontan romantiska" typen ;)

2013-01-31 @ 07:20:03
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor