There is no I in team

Jonas klagar alltid på att varje gång jag säger att VI måste göra nånting, så slutar det alltid med att det är han som får göra det.
 
*Vi måste hämta in mer ved sen.....
*Åh nej, nu glömde vi väskan i bilen. Vi får inte glömma att hämta in den sen.
*Vi måste skotta uppfarten idag...
*Vi får bära upp kartongerna på vinden sen....
 
Men jag fattar inte vad problemet är?
När man gifter sig så finns det inget JAG längre, utan man blir ett VI. Och sen låter det ju bättre när jag säger vi, än att du måste göra si och så....eller?
 
 
VI äter hamburgare

Kommentarer
Postat av: Anna

Du: det där låter EXAKT som i min familj mellan mig o maken. Skulle kunna vara jag utbytt mot dig o J`s kommentarer utbytta mot min make.
Jag håller fullt ut med dig i resonemanget :) :)

2013-02-07 @ 13:16:38
Postat av: Anna

Hahaha...absolut heter det VI

2013-02-07 @ 17:05:17
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor