Kryptiskt inlägg

Våran lilla affärstripp till Lysekil blev mycket lyckad.
Jag kan fortfarande inte avslöja vad det handlar om, men förhoppningsvis får vi ett besked i slutet av veckan så jag kan tala om det då.
 
Vi hann med lite annat än arbete också.

Vi tog en långpromenad runt hela stan. Lysekil är så vackert även på vintern. Till och med Jonas är såld på stan nu.
 
En visit på Havets Hus fick vi också klämma in. Nino tyckte det var spännande men var mest rädd för fiskarna.
 
Man blev lite hungrig när man fick se den stora hummern.
 
Så det fick bli en tur till Old House In för lite mat. Där vi även knöt lite fler affärskontakter. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Anna

Havets hus var vi på när jag var yngre. Där var superfint

2013-02-20 @ 15:48:43
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Svärmor

Spännande!! Jag blir så nyfiken!

2013-02-20 @ 17:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor