Hämta krafter

Fick ett brev från lungkliniken idag, där de vill att jag kommer in och tar nya prover om ett par veckor. De hade visst hittat spår kvar efter lunginflammationen sist jag tog prover.
 
Är livrädd för att bli sjuk nu!
Har nätt och jämt återhämtat mig efter mina sex veckor av halsfluss, lunginflammation, hjärtmuskelinflammation och magkatarr....har ingen lust att bli sjuk igen.
 
Och framför allt har jag inte tid!
 
Måste vara frisk och laddad inför nästa veckas pärs. Därför åker vi ner till Åmål idag. Ut till strandhuset och andas frisk skogsluft, laddar batterierna och mediterar eller nåt.
 
Måste va frisk, måste va frisk, måste va frisk, måste va frisk,måste va frisk, måste va frisk
 
Mitt mecka på jorden

Kommentarer
Postat av: gizze

Klart du måste va frisk, försök få lite vila innan veckan...Kram

2013-02-08 @ 14:15:09
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor