Dagens diss

Idag vill jag dissa radioreklam.
 
Framför allt den reklam som kommer från vissa hamburgerkedjor, och som sänds i radion tidigt på morgonen.
När de försöker läska oss med reklam för sin nya Grand de Lux nacho-burgare, med massor av salsa och tacodressing osv osv, så har de uppenbarligen inte tänkt på oss gravida med morgon-illamående!
 
Fy fadderullan för att behöva lyssna på det mitt i morgonruschen, och kämpa för allt vad man är värd för att motstå frestelsen att veva ner rutan och spy rakt ut.
 
DISS DISS DISS!
 

Kommentarer
Postat av: gizze

Stackarn då....Fram med hemlagad nyttig mat istället....Det du är sugen på hoppas jag....
Minns att jag mådde superilla hela dagarna när vi var på Barbados, höll på att kräkas när jag kände oset från friterat..och allt annat "läskigt" klarar fortfarande snart 21 år senare inte av den doften...Kram

2013-02-04 @ 10:39:15
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor