Vad vill ni läsa om?

 
Gravid vecka 21+3
 
 
Har haft lite bloggtorka de senaste dagarna, vilket ni säkert märkt.
Har varit mitt uppe i allt med rättegång och sjuk son. Och så har jag kämpat för att få tag på biljetter till Justin Bieber nässta vecka, men ännu inte lyckats. Börjar få lätt panik nu.
3 gånger har jag varit nära att köpa, men så har säljaren ändrat sig i sista sekund! Blir så trött på sånt.
 
Känns inte som jag har så mycket intressant att skriva. Vad vill ni läsa om?
Har ju förrresten Instagram också där ni kan följa mig om ni vill. Är ingen höjdare på att uppdatera där, men ibland så..
Madamehoffa heter jag så klart.

Kommentarer
Postat av: gizze

Läser vad du än skriver...fina bilder på dig!
Ha en fin dag -blås inte bort!
Kram Gizze

2013-04-17 @ 11:18:38
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor