Tävlingar och resultat

Nu har jag dragit en vinnare i denna veckans blogg-tävling, och den här veckan blev det världens allra bästaste bästa GIZZE!
 
Min fina bloggvän som är inne och lämnar goa kommentarer varje dag, och som driver en matblogg med underbara mat-tips. Härliga inspirerande bilder som gör en sugen på de allra konstigaste sakerna ;) In och kika med er!
 
För er som inte vann, så kan jag tipsa er om mina andra 2 tävlingar som är igång just nu.
 
Klicka på respektive bild för att komma till tävlingarna.
 

Kommentarer
Postat av: gizze

Kul! Vad glad jag blev :)
Ha en fin lördag...det ska jag ha (har jag tänkt)
Lagt kött i marinad = Souvlaki
Tzatzikin klar - står och gottar till sig..
Jag ska sätta mig i solen och gotta till mig med Kaffe & Gizzez Chokladtosca med Ganache :) Det är ju ändå "godisdag"
Kram Gizze

2013-04-06 @ 12:09:08
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor