Skit! Skit! Skit!

Känner mig otroligt nere idag.
Det krävs ju i och för sig inte så mycket nu för tiden som ni vet, men just därför räcker det med små detajer för att jag ska känna mig totalt urpumpad på energi.
 
Jag mailade Blogg.se igår för att få hjälp med lite krångel jag haft med blggen i några dagar (bland annat så funkar den inte med mobilen, fler som har haft det problemet?), och de sa då att jag behöver återställa mina kodmallar.
 
Jag började med inläggssidan, gjorde en backup först, och tryckte sen återställ. Då återställdes alla sidor utom inläggssidan! Så om ni undrar varför bloggen ser konstig ut så är det därför. Jag gjorde så gott jag kunde för att återställa förstasidan för där hade jag en gammal backup, men de andra går inte att fixa för det finns ingen html kvar där ens???
 
Så jag varnar er för att återställa era kodmallar utan att ta backup på alla först!
Nu är jag mer än nånsin övertygad om att byta portal, har faktiskt smygstartat en på Allt för Föräldrar som jag bara väntar på lite hjälp med först, sen sker nog flytten. Vad tror ni om den här sidan?
http://blogg.alltforforaldrar.se/madamehoffa/
 
Så det gjorde mig lite bummed out. Lägg sen till snön som ligger vit på backen och lite annat smått o gott så har ni min helg.
Pigga upp mig nån!!!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Jag är super nöjd med allt för föräldrar! Flytta dit säger jag bara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor