Hur ska det gå?

Magsjuk-ser ni hur svullen min mage är eller?
 
Den här veckan har inte blivit alls så som jag hade tänkt mig.
Hade ett fullspäckat schema med massor inplanerat, och så gick Nino först och blev magsjuk och igår var det min tur.
Har inte orkat göra nånting.
 
Idag mår jag lite bättre, men nu har jag bara idag och söndag på mig att få allt iordning, för imorgon ska vi på 5-årskalas.
Jaja, det går väl som det går. Så typiskt bara.
 
Nästa vecka är i alla fall fullsmäckad med 2 dagars rättegång, på onsag är det Justin Bieber konsert i Stockholm och på torsdag fyller Jonas år också. Så då är det tajt schema.

Kommentarer
Postat av: Madde

MEN JAG tycker att lite får du väl kompromissa....trots allt är förhandlingen det viktigaste. Kanske du får stryka förberedelserna till hans kalas. Du måste hinna andas! Och orka Och han fyller ju år nästa år! Alt att ni får gratta honom en annan dag! Tror både du o han vet vad som är prio ett nu! Lycka till!

2013-04-19 @ 11:42:46
Postat av: gizze

Neej blev du dålig...din stackare....
Men snälla ...du kan ju inte gå på kalas i morgon om du fick magsjuka igår....minst 48 tim symptomfri ...tänk på alla andra :)
Hoppas du pigga på dig snabbt och de andra slipper detta så nästa vecka går som planerat!
Fredagskram på långt håll då :)

2013-04-19 @ 12:42:53
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Nathalié - Mamma till Charlie <3

krya på dig!

2013-04-19 @ 14:17:45
URL: http://yarp.blogg.se
Postat av: Caroline, Längtan efter fler barn!

Krya på er! Här hemma härjar magsjukan med, i Onsdags vaknade vi av att Elias spydde ner hela sin säng, igår kväll var det Pontus tur och en timme senare satt även jag med huvudet i spyhinken, inte alls kul!

2013-04-19 @ 16:46:32
URL: http://caroliinea.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor