En speciell flicka

 
Naomi har äntligen börjat ta till sig att hon ska bli storasyster igen, och jag tror faktiskt att hon ser fram emot det ganska mycket nu. Det har ju blivit mer verkligt nu när magen syns och det sparkar och rör sig där inne.
 
Hon planerar namn till sin lillasyster, och hon har börjat acceptera att hon inte kommer att vara den enda dottern i familjen längre. I början var hon inte glad över att behöva få konkurrans.
 
Hon trodde, att kommer det en flicka till så kommer hon inte längre att vara lika speciell, och hon har letat upp bilder på små tjejer och sagt att så och så får bebisen inte se ut, för då är den sötare än henne. :)
 
Jag försöker övertala henne om att hon alltid kommer att vara speciell, och måhända jag är partisk i denna fråga, men sötare än Naomi är det svårt att bli.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, hon är verkligen söt. Och vansinnigt lik Miley Cyrus tycker jag ;).

Svar: Haha, ska hälsa henne det, då blir hon nog glad :)
Madame Hoffa-En roligare mammablogg

2013-04-09 @ 19:45:40
Postat av: Jennie & FrökenFlis

hon kommer bli en kanonsyster! :) & jag tror många barn blir lite skeptiska till ett nytt syskon.

Och ja, Naomi är såå söt!

2013-04-09 @ 20:29:21
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Anna

Hon kommer att bli en toppen syster men dom känner ju så ibland. min dotter va orolig att jag inte skulle tycka om henne lika mkt när bebisen kom men hon förstod snabbt att d inte va så

2013-04-09 @ 20:36:10
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: gizze

Hon är supergrann Naomi!
Tror hon är så stor så det inte blir sån konkurrens..
Åh så stolt hon ska vara!
Lär bli värre med Nino i så fall...men det brukar alltid lösa sig :)
Kram

Svar: Det gör det säkert....hon var ensam så länge bara, och nu plötsligt är hon inte längre ensam tjej :)
Madame Hoffa-En roligare mammablogg

2013-04-09 @ 22:22:14
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor