Visitkort till bloggen

 
Kolla kolla kolla vad som damp ner i min brevlåda idag!
 
Mina snygga visitkort som jag beställde förra veckan. Jag fick ett superbra erbjudande från Vistaprint som jag inte kunde motstå, 250 valrfritt utformade visitkort nästan helt gratis.
 
Jag och Jonas beställer ju ganska mycket därifrån, särskilt till firman, men även lite annat som bland annat denna banderollen vi hade till bröllopet, och då får vi såna här erbjudanden emellanåt.
 
Helt perfekt att ha såna här till bloggen, som man dela ut till folk eller kanske placera ut lite diskret på olika ställen så att folk blir nyfikna på att komma hit och kika ;) Ska nog passa på att besöka Tjejdagarna på Mitt i City nu i helgen och dela ut några, vad tror ni om det?
 
Tar de slut så är det lätt att gå in och beställa efter nya också, för tidigare beställningar sparas så det är bara att trycka på beställ fler, sen finns det ju massor av annat roligt där. Kanske en penna med min logga? Eller en kopp? Eller ännu bättre..inbjudningskort där det står:
 
Välkomna till min blogg!

Kommentarer
Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Riktigt snygga visitkort! Roligt (:

Sv: Nämen vad skoj att du vill vara det! Då får jag önska dig lycka till då :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor