Spa i stockholm

 
 
Får ni som jag en sån där rastlös känsla i kroppen när det inte händer saker och ni inte har något att se fram emot?
Jag måste hela tiden ha en morot som får mig att orka hålla igång, det spelar inte så stor roll vad, bara jag vet att jag har något mål inom en snar framtid.
 
Just nu har jag inget direkt sånt, och det gör mig tokig!
 
För ungefär ett år sedan så åkte jag och Jonas iväg till Stockholm och tog in på hotell en natt, bara för att få lite egentid utan barn, och jag tror man skulle behöva något sånt igen.
 
Funderar på att boka in en hel helg. Bara vi två, på något fint hotell med relax i Stockholm. Bada jacussi, dricka vin, äta god mat, få massage och bara njuta av varandra i några dagar. Tror att det är väldigt viktigt, att vårda äktenskapet utan barn emellanåt.
Visst, det händer att vi har barnvakt och går ut  tillsammans, men oftast är det om man ska på någon fest med en massa folk, och det blir inte riktigt samma sak då som när man är ensamma.
 
Just därför tror jag ett spa skulle vara perfekt.
Att verkligen få tid att koppla av, rå om sig själv och varandra, och få njuta av en mysig miljö i några dagar utan några måsten.
Och sen komma hem helt utvilad och redo att möta stressen igen.
 
Har ni några bra tips på vart man kan åka?

Kommentarer
Postat av: R - teckenspråk, svartvit poesi, norrland och humor!

Cape east i Haparanda! Far på vintern. (såg dock på deras hemsida nu att de råkat ut för en brand och öppnar igen om cirka 9 månader.) men kolla in videon!
http://www.youtube.com/watch?v=I-E3MFI-rk0

2012-09-20 @ 22:08:13
URL: http://ovitaskor.blogg.se
Postat av: Anonym

Loka Brunn!

2012-09-20 @ 23:06:37
Postat av: Anonym

Loka Brunn!

2012-09-20 @ 23:06:37
Postat av: Estelle

Stockholm är väl inte så vilsamt - mest stök där. Åk till hotell Strandbaden på Skrea strand i Falkenberg, Sveriges just nu finaste spa. Dom har även en 50-meters saltvattenspool - inomhus!

Maten är helt fantastisk och bokar ni ett rum mot havet så är ni hemma! (Nej jag jobbar inte där - är bara kär i stället)!

2012-09-21 @ 00:19:14
Postat av: Jennie & FrökenFlis

helt rätt, det är ett perfekt sätt att vårda sit förhållande på tror jag med. och jag ör också sådan, jag blir lätt näst intill deppig om jag inte har något att se fram emot, det måste hända något mer eller mindre med jämna mellanrum.
kram!

2012-09-21 @ 06:13:15
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Jannie

Har inga vettiga förslag...Vilket bara är ett tecken på att vi oxå MÅSTE göra något.hållermed dig till fullo attdet är viktigt(även om man lever i synd) ,men vi är lite lata på att ta tag i det...

2012-09-21 @ 07:10:22
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: anna

Hejsan!

Shopping tips.utförsäljning hos www.frokenm.se
lyktor,kuddar,skålar mm

2012-09-21 @ 21:47:33
URL: http://frokenm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor