Min chef är sjuk i huvudet

Jonas:
-Fan, nu börjar jag få sån där hemsk huvudvärk igen.
 
Jag:
-Du borde nog gå och kolla upp det, du har ju det ofta nu för tiden.
 
Jonas:
-Ja. Jag får nog göra det. Du älskling.....kan inte du ringa och boka en tid åt mig då?
 
Jag:
-Nähä du! Det får du göra själv.
 
Jonas:
-Ja men.....ingår inte det egentligen i dina arbetsuppgifter då? Att ringa mina samtal?
 
Jag:
-Nej, det där är ju dina privata saker, det rör inte jobbet.
 
Jonas:
-Jo men det kan säkert vara jobbrelaterat. Det kan ju vara en arbetsskada.
 
Jag:
-Ja.Du är sjuk i huvudet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha, säger du så kanske han får tid snabbt;)

2012-09-21 @ 19:37:01
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Estelle

Varför heter du Madame Hoffa? Är du gammal fackpamp eller vet du inte vad ditt namn betyder? Kanske har du sagt detta innan - Jag gör i så fall en pudel:-)

2012-09-22 @ 00:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor