Jag har massor av killar.

Jag har blivit riktigt populär bland killarna.
 
Den senaste tiden har min telefon gått varm. Killar som ringer, sms:ar och mailar hela tiden.
Idag är det nog 10 stycken som har hört av sig.
 
Och allihopa vill de bara ha. ha. ha. ha. ha. Och jag ger. ger. ger. ger. ger.
 
Tur att inte Jonas är den svartsjuka typen, för då hade han nog börjat undra vad jag sysslar med, som har hela mobilen full med sms från killar.
 
Tyvärr är det inte min oemotståndliga charm och min heta blick som lockar dessa killar, utan pengar.
Det är våra anställda som ringer. Suck.
 
Kolla in blicken.

Kommentarer
Postat av: Johanna

äsch inte.. det har säkert att göra med din sprudlande personlighet och oövervinnerliga charm att göra ;)

2012-09-05 @ 09:46:41
URL: http://minbebis.com/blogg/missjoi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor