Gunilla Persson blockade mig

Kommer ni ihåg inlägget jag skrev häromdagen där en tjej hade kommenterat på Gunillas facebooksida?
 
Jag blev ju nyfiken och gick själv in och gillade hennes fansida, för att kunna följa hennes framfart och roliga uttalanden.
Igår efter programmet, så var jag tvungen att skriva en kommentar där för att fråga henne en sak om musikvideon.
 
Jag vill framhäva att jag absolut inte var otrevlig, för helt ärligt så tycker jag inte de personerna som är otrevliga är ett dugg bättre än henne. Visst, man kan skratta åt hennes kommentarer som "En talbok för hörsekskadade" osv, men vuxenmobbning är jag inte intresserad av.
 
Jag skrev i alla fall ungefär så här:
"Jag måste bara undra:
Är man ond bara för att man säger sin åsikt? Jag förstår att du tycker Erikas musikvideo är underbar, eftersom det är din dotter som är med i den, men för oss andra så är den inte särskilt speciell. Alls"
 
Bara det skrev jag. Nu har hon valt att ta bort min kommentar. Och inte nog med det.....hon har tagit bort min möjlighet att kommentera på hennes sida också. Men jag är inte särskilt förvånad.
 
Jag var ju ärlig. Alltså ond.
 
                             
Pga den här bilden vill hon stämma GP.
Hon är för rolig :)

Kommentarer
Postat av: Lina - KITCHENBLOOM

Samma här, jag blev nyfiken igår, gick in på hennes Facebook-sida och hann faktiskt se din kommentar. Instämmer helt med dig, tycker att du skrev bra och inte det minsta elakt eller lågt (som många andra) och ändå har hon nu plockat bort den.

Ja, man hittar liksom inte ord längre för den kvinnan...

Hittade till dig via Aftonbladet. :)
Ha en bra dag!

2012-09-19 @ 10:32:02
URL: http://kitchenbloom.se
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

haha helt sjukt :P Jag blev blockad på facebook av ett stort svenskt företag som säljer skal och tillbehör till telefoner igår :P Dom lade upp sin heta nyhet Knuckle Case för kampanjpris 299 kr. När jag upplyste om att dom skalen fanns att köpa på ebay för 50 kr så tog dom bort kommentaren och blockade mig :o

Alltså vad är det för jävla stil och blocka kunderna? :P Varför inte bara svara mig då kanske att deras är av bättre kvalitet, eller annat material och därför kostar mer än "kina-skiten" på ebay. Men eftersom dom hanterade situationen som dom gjorde så är det uppenbart att dom köper ett gäng skal från ebay för 50 kr styck och sedan säljer i sverige för 399 kr styck. (kampanjpris NU var 299).

2012-09-19 @ 10:37:17
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Postat av: AnnaKaize

Gunilla är så störd att hon borde få ett syndrom eller bokstavscombo uppkallat efter sig.
Har följt henne ett tag på fb mest för att läsa vad hennes ja-sägande lakejer skriver, o de är ju inte heller kloka. Jag hittade en bild på ett gäng ungar ihop med Erika o hon hade taggat en liten tjej som "The meanest kid in the world" o när jg frågade om det inte var lite "Okristligt" så bad hon mig länka till bilden o det gjorde jag. Gunilla sa att det var Erika som skrivit så, men jääävlaaar vad skit jag fick av hennes fb-vänner, trots att det var HON som bett mig länka. Helt hejdlöst.
Hon är helt verklighetsfrånvänd, o så fort man inte håller med henne i ALLT så är man ond, mobbare o elak, o hennes följe hänger på.
Hon själv då? Hon kallar folk för "mullvad" o är hur otrevlig som helst men det är tydligen okej? Det måste vara behagligt att vara så övertygad om sin egen förträfflighet... Jag blir bara förbannad.

2012-09-19 @ 10:50:48
Postat av: Jenny

Usch, hon är vansinnigt störd och obehaglig. Hon saknar empati och självinsikt, vilket faktiskt inte ÄR friskt. Får ont i magen när jag tänker på hennes stackars dotter! Hon ser olycklig och sjuklig ut den tjejen.

Jenny

2012-09-19 @ 11:37:28
Postat av: anna

hahahaha, hon är ju inte klok och efter gårdagens avsnitt börjar jag på fullaste allvar undra om hon kan tänka överhuvudtaget
hon behöver väl pengar så då kan det vara bra att stämma folk:P

2012-09-19 @ 12:47:16
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Lillgarden

Har hållt mig borta från det där programmet, haha.
Det räcker att höra vad alla andra säger om det...

Sv: Ja visst är det värsta mästerfotografen! Haha :)

2012-09-19 @ 21:33:09
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Jennie & FrökenFlis

haha ja hon är för rolig, jösses! snacka om att inte kunna ta kritik. ;)

2012-09-19 @ 21:38:58
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Barnprylsbloggen - tävling pågår

Jag tycker så vansinnigt synd om den där lilla tjejen som lyfts till skyarna av sin mamma. Vilket magplask när hon hamnar i verkligheten sen. Och ja, sen råkar ju Gunilla vara riktigt läskig med. Huvva.

2012-09-20 @ 09:58:24
URL: http://blogg.loppi.se/barnprylsbloggen
Postat av: britta bloggar

haha, det är ju faktiskt helt sjukt.

2012-09-21 @ 22:04:12
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Meekatt

Hahaha. men Gunilla! Hon måste ju tåla lite! Hon VILL ju ha drama...det är ju det som gör henne berömd. ;)

Men ja...det är verkligen svårt att se godhet i den kvinnan. Jag FÖRSTÅR inte att TV3 uppmuntrar den här sortens uppvisande av en liten stackars oskyldig tös! Skämmes ta mig fan!

2012-09-21 @ 23:05:39
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: gizze

Tänk att detta inlägg hade jag missat.Samma sak för mig, jag blev blockad direkt, men jag kan se hennes s.k fanpage sida....hehehe inte dåligt det..och ge likes på alla onda kommentarer..för jag är en ond människa....

som faktiskt ska få Mat ikväll :-D Då kanske jag blir lite snäll...Ha en fin kväll!

Gizze

2012-10-19 @ 16:33:05
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor