Everybody loves.....

Jag och Jonas håller på att titta på alla avsnitt av Everybody loves Raymond, och jag har alltid så roligt åt hur mycket vi liknar dem i vårat äktenskap.
(Bör vara extra tydlig här med att jag INTE stör mig på mina svärföräldrar så som hon gör)
 
I gårdagens avsnitt fick jag mig i alla fall ett gott skratt när Raymond klagar på Debra om hur hon nyser. Är det något jag alltid har blivit mobbad för så är det hur jag nyser.
 
Se klippet här, så roligt! Precis som jag och Jonas.
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Har inte kollat på den serien. Men vilken tur att du inte stör dej på oss så som hon stör sej på sina svärföräldrar!! ;)

2012-09-24 @ 13:43:10
Postat av: ♥ Sojka ♥

TAAAACK! =D Ja super skoj. Lite roligare nu när jag börjar må bättre med. :)

2012-09-24 @ 16:13:43
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor