Paperwork

Det ska synas att jag har jobbat. Och det gör det också.
Efter en arbetsdag inne på kontoret ser det ut så här på golvet. På en lugn dag.
 
Jonas trodde jag var knäpp första gången han såg mig kasta ihopknycklade papper över axeln, men nu har han börjat med det själv. Orka slänga det varje gång  liksom....
 

       
Sexuella trakasserier           Jobba hemifrån                          Ingen lön för mödan     Skönt att veta att jag 
                                                                                                                                             är oumbärlig (dessa karlar)

Kommentarer
Postat av: anna

Äh man kan la plocka upp det sen;-)

2012-10-31 @ 19:48:25
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor