(O)Ordning och reda

Ibland när det är riktigt mycket att göra med företaget så jobbar även Jonas hemma. Såna dagar håller jag på att bli tokig!
Det värsta jag vet är när han kommer och ska börja flytta på papper och ta över mina uppgifter eller organisera bland kontorsgrejerna.
Jag har ju ordning på grejerna, ser han inte det?!!! Jag vet vart allt ligger, även om det inte ligger där det ska kanske.
 
Då brukar jag skicka iväg honom att göra nånting annat. Rent utav mota ut honom ur kontoret så att han inte ska störa mig, sen får han sitta i köket o jobba.
 
Det är rättvisa tycker jag.
Vid såna tillfällen brukar han ifrågasätta vem som är chef egentligen. 
 
Ordning i oredan

Kommentarer
Postat av: gizze

Oordning eller totalt kaos är det här idag..
Målare kommer i morgon..halva köket är i vard.rmmet...
Alla papper i vitrin skänken...
Hjääälp...ond rygg passar inte alls nu :(

2012-10-10 @ 15:26:43
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor