Nu är jag förbannad!!!

Minns ni häromdagen när jag skrev om hur illa behandlade vi hade blivit av Tele 2?
 
Nå, idag, till slut, så fick vi en avi om att våra telefoner hade kommit. Jag traskade ner till ICA för att hämta ut dem, och får då nästa överraskning:
Det går inte att hämta ut dem!
 
Tele 2 har nämligen inte skrivit ut ett namn på avin, utan bara ett telefonnummer, så då går det inte att hämta dem.
Jag blir tvungen att ringa till Tele 2, IGEN, för att be dem kontakta posten och ändra avin.
 
Efter att ha stått i telefonkö i 40 minuter kom jag till slut fram, men blev direkt vidarekopplad till en annan avdelning, där fick jag stå i kö ytterligare 10 minuter, så när jag till slut kom fram och fick förklara mitt ärende så bröts samtalet.
Batteriet dog ii den pisstelefon som jag har fått låna tillfälligt och som knappt fungerar.
 
Så nu står jag i kö igen, ifrån Jonas telefon, och har väntat 23 minuter.
 
De kommer att få betala för den här tiden, det kan jag lova!!

Kommentarer
Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Fan vad surt! Hatar telebolag...

2012-10-16 @ 20:20:03
URL: http://curiousme.blogg.se/
Postat av: Silla

Nu har jag läst i fatt det jag missat ..

Jag HATAR telefon köer det tar hus i helvete mär jag sitter i dem..

2012-10-16 @ 20:31:31
URL: http://sillas.blogg.se
Postat av: anna

Näääe fy fan vad tröttsamt

2012-10-16 @ 21:38:58
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor