Nostalgi

När jag letade maskeradkläder förra veckan så fick jag syn på självlysande armband som väckte massor av minnen från min barndom. Jag var bara tvungen att köpa ett gäng, tänkte jag skulle försöka skrämma min bror så som vi blev skrämda när vi blev små..
 
Min storasyster och storebror satt barnvakt åt mig och Björn en gång, och när vi vägrade gå och lägga oss så hotade de med att klockan tolv var det spöktimmen, så sov vi inte då skulle det komma spöken.
 
Vi gick och lade oss, sen dröjde det inte länge innan 2 självlysande monster dök upp i mörkret. Våra "snälla barnvakter" hade klätt sig från topp till tå i självlysande armband för att skrämma oss vid midnatt.
 
Konstigt nog blev inte Björn rädd när jag skrämde honom denna gången???
 
Ack dessa härliga barndomsminnen......
 
 
 

                                  
Opålitlig                                     Jag kan se in i framtiden                         Cold Turky                En riktig spjuver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor