Min kära familj-helt normala.....

Igår satt jag och gick igenom min gamla mail och ramlade över det här mailet jag fick ifrån min syster mor och syster när jag var i USA för många år sedan.
 

Hejsan Gristryne,
Det var länge sedan vi hörde något från dig nu, vad gör du egentligen?
Har du blivit fet ännu i USA?
Var ****** lika snygg som du kom ihåg?
Var DU lika snygg som ****** kom ihåg?
Vi är iallafall lika snygga som vanligt (se bilden).
Har du tänkt på vad kallt det måste vara att para sig i Sibirien?
Vi har inte tid att skriva mer - Amaretton väntar därnere (Tack ******, den var supergod!)
Kramar och pussar från två som älskar Grisfejs.

 

Tänk nu på att detta är en gammal bild. De är inte lika snygga idag som de var på den tiden.

                      
 
Tänk på detta innan                  Ja hej det är jag.                              Bästa julklappen som                  Nä, hon har rätt.                 
ni dömer mig                             Är det du?                                      fick min syster att                       Man ska inte snacka skit.
                                                                                                  skratta så tårarna sprutade.

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha det där är ju anledningen till att man har så otrooooligt mycket mail som ligger och skvalpar i mailboxen...det ÄR ganska underhållande att gå tillbaka ibland och hitta knasigheter.
Och vem vet när man kan använda det emot avsändaren haha ;-)

2012-10-30 @ 16:06:02
URL: http://ytterligare.blogspot.se
Postat av: Annellisaa

Tittar du på dina produkter innan ni köper dom, om dom är testade på djur eller ej? Läs mitt inlägg "Djurförsök" och kommentera gärna. Tack för din tid!

2012-10-30 @ 17:11:50
URL: http://annellisaa.blogg.se
Postat av: Johanna

Den 1 december ordnar jag bloggträff i skåne.
Vore kul om du vill komma. Läs mer på länken nedan

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/kategori/205035-bloggtraff/

2012-10-30 @ 19:40:28
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor