Luftballong

Jag var förföljd på väg hem från stan imorse. Av en luftballong!
Jag vet inte hur det är där ni bor, men här i den lilla byhålan jag håller till är inte det något man ser varje dag.
 
En stor blå luftballong som cirkulerade ovanför mitt hus, men jag tror jag har kommit fram till varför. Det måste vara mina papparazzis. Jag ser ingen annan förklaring.
Det är nämligen inte första gången den här veckan som jag blir förföljd av flygande föremål.   
 
I helgen när vi var nere hos mor o far så kom det en helikopter och cirkulerade precis ovanför huset, och de flög så lågt så vi såg hur de vinkade till oss.
 
Antingen är det paparazzis eller så är det några fans. Så måste det vara.
 
Ser ni luftballongen? Precis ovanför mitt hus.
 
Bakom trädet är den. Ni får helt enkelt tro mig eftersom jag missade den precis.
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Riktigt bra och underhållande blogg, måste jag säga! Kul att jag hittade hit :-)
Ha det fint!
// Tina

2012-10-11 @ 10:28:47
URL: http://whosthatgirl.se/
Postat av: anna

Måste va nån spion;-)

2012-10-11 @ 11:34:13
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor