Halloweenfest

På Halloween ska vi på maskeradfest. Det ska bli hur kul som helst, ser verkligen fram emot det!!
 
Jag har suttit och spanat på kostymer, men det finns så mycket så jag vet inte vad jag ska välja?
Jag kan störa mig lite på att på alla sidor som säljer kostymer och man ska titta efter något till tjejer, så är allt "Sexig polis" "sexig sjuksköterska" Sexig Rödluvan" Ja, you name it, allt till kvinnor ska vara sexigt.
 
Kan inte en tjej få klä ut sig utan att behöva få en sexstämpel i pannan?
 
Jag har faktiskt ingen aning vad jag ska välja? Ska jag ta något snyggt, något roligt, eller något läskigt? Jag föreslog för Jonas att jag skulle vara polis och han min fånge, så måste han gå fastkedjad vid mig hela kvällen. Han tyckte inte det var en bra ide'?
 
Hittade en massa roligt inne på Partykungen, som hade många roliga kostymer.
 


    
                  Askungen?                                             Nunna?                                                   Snoppar?                                                                              

Kommentarer
Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Tänk Heidi Klum....

2012-10-16 @ 10:44:26
URL: http://curiousme.blogg.se/
Postat av: Arasen

Jag har haft precis samma problem! Nu tänker jag därför försöka sy min egen i år.. Trots att jag inte vet hur man syr.. :/

2012-10-16 @ 11:17:01
URL: http://arasen.blogg.se
Postat av: anna

Håller oxå på å letar maskerad kläder. Håller med alla kvinnliga ska va sexiga då jävla dumt. Hittade tom hattmakarens kostymsom dom hade gjort sexig

2012-10-16 @ 17:53:07
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor