Alla sätt är bra utom de dåliga

Igår bad jag Naomi leka lite med Nino medan jag ringde ett par telefonsamtal.
Efter en stund tyckte jag att det blev väldigt tyst och går ut för att kolla vad de gör. Då sitter Naomi vid datorn i köket och har bundit fast Nino med ett snöre i stolen, och han sitter snällt på golvet och väntar.
 
Jag: Men vad gör ni? Ni skulle ju leka inte sitta vid datorn? 
Naomi: Nej jag vet men vi leker ju.
Jag: Va? Nino sitter ju fastbunden i ett snöre???
Naomi: Ja....men vi leker hund.
 
   På min tid när man lekte hund så var man ute och sprang i koppel....Tiderna förändras.

 
                  
The Perfect                            Skvallerbytta              Han är inte farlig,                       Jag ska lära dig allt
Alibi                                     Bing Bång                  Bara man är varlig                         jag kan

Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

haha, vilket smart drag av syster att leka hund och samtidigt sitta vid datorn ;)

KRAM

2012-10-30 @ 14:32:40
URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor