Vad fiskar han efter??

Igår letade vi överallt i Göteborg efter en restaurang som serverade Sjötunga Walewska. Till slut fick vi specialbeställa det på Sjömagasinet, men då blev det piggvar istället för sjötunga. Lika gott!!
 
Jonas: Vilken typ av fisk tillhör piggvar?
Jag: Typ? Den simmande typen?
Jonas: DÖH! Jag menar vilken slags fiskart. Är det plattfisken eller?
Jag: Öhhh.....typ samma art som pigghajen? Och piggsvinen? 
 
Jag har aldrig sagt att jag är en fisk-spert.
 
 
 
 
 

         
Ingen ide' att gråta över           Äta rätt                                  Jag på bröllopet                      The mindreader
spilld mjölk.


 
 

Kommentarer
Postat av: anna

Nä det är inte så lätt att veta

2012-11-04 @ 21:00:39
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor