Tävla om presentkort på resa värt 10 000:-

Drömmer du om att få komma iväg på en härlig solsemester men känner att du inte har råd?
 
Du tycker jag att du ska göra som mig och anmäla dig till Tickets julkalender, där första pris är ett presentkort på resor värt 10 000:-!
 
Det kostar inget att anmäla sig, och det enda du behöver göra är att fylla i ditt namn och e-postadress, sen är du med och tävlar. Från den 1-24 december ska du sen svara på en fråga, och de som gissar rätt 3 gånger i rad har chansen att vinna första priset!
 
Nästa drömresa för vår del går nog till Maldiverna eller Aruba, och då hade det här presentkortet hjälpt oss en bit på vägen.
Vart drömmer ni om att resa?? 
 
   Bilder från Dubai förra året. Så här i efterhand var det faktiskt mysigt där trots att vi inte var så nöjda när vi var där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag brukar oxå vara m i den, men vinner aldrig :( Man kan ju hoppas i år kanske. Åh Aruba :) Det är fantastiskt jag älskar Aruba :) Maldiverna vill jag åxå till, men känns som det ev får blir när O blivit större eller utan barn kanske. Ha en fin dag :) / Liniz

2012-11-29 @ 10:25:56
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz
Postat av: anna

Jag vill resa till USA nästa gång

2012-11-29 @ 11:35:49
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: gizze

Till värmen....Helst inte för lång resa...
Men har i alla år haft dåligt samvete för att jag inte tagit med sonen till Florida (själv har jag varit där två ggr) Lovade honom som liten att när du blir störr...hmm det är han ju nu typ dryga 19år ;-D

Nu ska jag ta en tur till Åmål, här är snö och halt, men Åmål visar grönt på webben...

Försöka hjälpa tomten :) Och fika hos min far & hans fru...Kram kram

2012-11-29 @ 12:23:35
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: ♥ - ANGELICA - ♥

Jag är med och tävlar där, hade varit helt fantastiskt att vinna :D

2012-12-04 @ 11:37:27
URL: http://lica.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor