Synden straffar sig själv

I lördags när vi befann oss på Kielfärjan så gjorde Naomi något väldigt olydigt. Jag tänker inte gå in på vad det var, för det hör inte till saken, men på kvällen satt vi hytten och Nino började busa med henne.
Naomi var trött och orkade inte leka just då.
 
Naomi: Neeeeeej, ge dig Nino, jag orkar inte leka nu.
 
Nino fortsätter.
 
Naomi: Niiiiinooooooo!! Jag orkar inte! Låt mig vaaaaa!!!!
 
Nino fortsätter.
 
Naomi: Åhhhhh, vad jobbigt det är med en lillebror. Jag önskar jag inte hade något syskon.
 
Jonas: Vad synd, eftersom du snart kommer att få ett syskon till förhoppningsvis.
 
Naomi: VAAAA!!! Nähä, varför då? Är det bara för att straffa mig för att jag var olydig idag?????
 
Japp. Så är det Naomi. Från och med nu, så varje gång du är olydig kommer du att få ett till syskon.
Så det är bäst du passar dig!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Naomi är för go!! Hoppas hon är jätteolydig! ;)

2012-11-26 @ 15:05:49
Postat av: gizze

Haha den va bra! JA himla unge..låt henne få en hel hög med syskon ;-D Kram

2012-11-26 @ 16:53:23
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Josefin

Hej!
Jag tycker din blogg är jättebra :)
Roligt med videos när dem går i sömnen, haha :D
Hade varit kul o du kikade in min blogg och att du skriver en kommentar när du har nya tävlingar :)

2012-11-26 @ 17:07:27
URL: http://jossespage.blogg.se
Postat av: Annelie på Elefantnytt

Hahaha, underbara barn! :)

2012-11-27 @ 14:26:42
URL: http://elefantnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor