Efterfesten med Liverpoolspelarna

Jonas sitter och tittar på nån viktig match med Liverpool, och under tiden tänkte jag berätta om vad som hände när jag o han faktiskt var i Liverpool och såg en match.

Jonas hade fått en matchresa av sina kompisar i 30-årspresent, så vi åkte dit i maj-08 för att se när de spelade mot Man-C.

Vi stannade en långhelg och bodde på hotell, och på söndagen var det dags för match. Jonas hade längtat och var superladdad inför kvällen.!
Vi hade hört oss för vart man skulle gå innan och efter matchen, och fått ett superbra tips om vart vi skulle ta vägen efter matchen, en pub dit alla spelarna brukade gå för att dricka öl efteråt.

Så vi drack öl o drack öl o drack öl, hade kanon trevligt, och till och med jag hade skitkul under matchen. Så när den var slut så smet vi ut bland de första för att hinna ta en taxi ner till puben, och när vi kom dit så var det nästan tomt. Bartendern sa att vi hade tur som kom så tidigt, för snart skulle spelarna komma och då skulle det inte gå att komma in.

Vi beställde in varsin öl, och Jonas var superhypad över att få träffa sina idoler Gerrard och Torres (som spelade i laget då)

Efter 10 minuter skulle Jonas gå ut o ta en nypa frisk luft, och när han inte kom tillbaka gick jag ut för att se efter vart han tagit vägen.....då satt han på trottoaren och spydde!!!

"-Jag mår skitkasst. Jag får gå hem och lägga mig"

"-Men älskling, de kommer ju när som helst nu!"


Nix. Gick inte att prata med honom. Jag fick i stort sett bära honom tillbaka till hotellet, där han däckade med en gång. (klockan var bara sju på kvällen)

Så istället för att festa med liverpoolspelarna, så satt jag på hotellrummet och tittade på Broarna i Madison County hela kvällen.

Behöver jag tala om att Jonas hade värsta ångesten dagen efter???

Jonas kunde inte förstå hur han blev så full........let me show you how.





Kommentarer
Postat av: Fröken M

hahaha... det blir inte alltid som man tänkt sig !?

Men mest synd var det väl egentligen om dig som fick spendera kvällen på hotellrummet helt i onödan :)

2012-05-05 @ 20:36:51
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Julia and here loverboys

Vi är 6 stycken smått galna tjejer födda samma år, bor i samma håla och går i samma klass. Vi startade denna bloggen för att vi helt enkelt vill dela med oss utav allt roligt som händer i våra liv. Kolla in våran blogg och du kommer vara en loverboys diggare för livet

2012-05-05 @ 21:27:09
URL: http://loverboys.blogg.se/
Postat av: Fina Frun

synd om dig som fick spendera kvällen på hotellrummet :(

2012-05-06 @ 00:50:07
URL: http://finafrun.se
Postat av: anna

nej stackaren:( min kille är tokig i Liverpool, nästan på gränsen till fanatiker.

2012-05-06 @ 08:38:49
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Enander

Delta gärna i min veckans bloggtips tävling =)

2012-05-06 @ 09:43:39
URL: http://enander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor