Ska man behöva kapa kontakten?

När jag och Jonas donade med installeringen av datorn igår, så ville vi ha sladden bakom bokhyllan, så den inte skulle behöva gå genom rummet.
Problemet var bara att hur vi än drog o slet i den där bokhyllan, så fick vi inte plats med sladden i den lilla springan där bak.
Sladden var helt enkelt för tjock.

Vi svor o vi tänkte, svor o tänkte, till slut fick vi leta igenom huset för att hitta en förlängningssladd som dög och så fick vi dra sladden genom rummet ändå.

När vi till slut hade kopplat in alla sladdar och skulle starta datorn, så kom jag på en snilleblixt!
Man kan ju ta den andra ändan av sladden som är smal istället! Den går ju igenom springan!!


Kommentarer
Postat av: Emilia - 16 år & Mamma till Tatum.

Hej, just nu har jag en tävling på min blogg. Du kan vinna 1 av 3 presentkort, skulle vara jättekul om du ville delta, det är jätteenkelt!



direktlänk: http://eemijji.blogg.se/2012/march/tavling-1-vinn-1-av-3-presentkort-ifran-na.html#comment



Kram!

2012-03-30 @ 14:41:11
URL: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor