Min outfit

Den senaste tiden har jag varit otroligt trött på mina kläder. Tycker aldrig att det finns något roligt att ha på sig, skulle helst av allt vilja skänka bort allt i min garderob och köpa en massa nytt.
Brukar bli sån, särskilt fram emot våren....

"Vad ska jag har på mig? Den är för varm, den är för kall"...osv osv.

Men så hittade jag en kul sida, som heter Minoutfit.se.

Där kan man lägga upp bilder på vad man har på sig, eller bara kolla in andras outfit för att få lite inspiration.
Den sidan har kommit väl till användning den senaste tiden måste jag säga, även om jag kanske inte tycker att de outfits som får flest röster där är särskilt snygga....oftast är det typ fulast vinner.

Jag är inget modeorakel, klär mig inte i det senaste utan helt enkelt det jag tycker är snyggt för stunden.

                  


Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Alicia

Har samma problem jag, alltid "tomt i garderoben" fast det hänger en massa kläder där...

Åhh den sidan måste jag kika på :)

2012-03-14 @ 20:52:50
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Fin outfit och ja de är jättebra filmer, ska du absolut se

2012-03-14 @ 21:24:19
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: anna

jag har röstat. visst vill man ha nytt nu. jag röjer och röjer bland mina kläder men blir aldrig nöjd:P rolig sida med outfits, får in å kika lite mer där

2012-03-14 @ 21:50:14
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor