Drama drama

Igår kväll stod Naomi och borstade tänderna, när jag hörde henne ropa på mig:

"-Mamma!!! Jag blöder!"

Jag går dit för att se efter vad som har hänt. Där står Naomi stutsandes (av smärta/rädsla)med tandborsten i munnen, och håller sig för ena handen, samtidigt som hon försöker låta bli att gråta:

"-Jajjaaaagggg blöder-kolla mamma"

Jag hör hur hysterin stiger i rösten på henne. Hon avskyr att blöda, och är nära döden så fort hon har ett litet skrapsår, så nu var det riktigt illa när handflatan var full av....

"-Men älskling.. det är ju ketchup!"

"-Va? Näääeee...."

"-Jo, det är ju ifrån när vi åt korv med bröd förut. Kolla själv"


Naomi skrapar lite på det röda. Smakar på handen.

"-Oj då....hehehe, oj då....."


Kommentarer
Postat av: mammaV

Haha, ja blod kan vara läskigt! =) Hos oss är det ett evigt jagande efter små sår på kroppen, för att ha plåster är tydligen fantastiskt roligt! ;)

2012-03-13 @ 12:49:21
URL: http://hemligarummet.blogg.se/
Postat av: Alicia - Borrelia & Fobi

Hahahaha, oj oj, det är första gången jag hört någon lura SIG SJÄLV med att ketchup är blod. Ganska roligt faktiskt ;D hihi

2012-03-13 @ 22:48:16
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor