Min son var borta!

 
Igår köpte vi en tidig födelsedagspresent till Nino.
Han fick en ny säng med tillhörande byrå till sitt rum.
 
Så för första gången någonsin, så somnade han i sitt eget rum igår kväll, och jag var mäkta stolt när jag vaknade imorse och insåg att han inte hade kommit in och lagt sig brevid mig under natten.
 
Jag smög in i hans rum för att ta ett kort på honom där han sov i sin säng, men ser då att sängen är tom!!!
 
Jag behövde inte leta länge innan jag hittade honom. Tätt intill storasyster i hennes rum förstås. :)
 

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha awww. :)

Och tack. Lite gulligulliga var vi allt ;-)

2012-06-26 @ 11:48:07
URL: http://gaymasen.se
Postat av: spiderchick

haha mys :-)

Ja snart är det dags för vår del, lite beroende på om lillbebis vill götta sig länge i magen eller planerar att komma ut på bestämd tid :-)

2012-06-26 @ 13:39:09
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor