Lysekil

4 dagar kvar till Midsommarafton, och som vanligt har vi inget planerat.

Vad kommer det sig, att Midsommar börjar man fundera över redan i februari/mars nån gång, diskuterar vad man ska göra, men tror hela tiden att "det löser sig" liksom?

Sen står man där och inte har något att göra.

Visst har vi alternativ, men inget bestämt. Men det lutar nog åt att vi tar husvagnen och åker ner till Lysekil. Midsommar är väl inte så mycket att ha där längre, men dagen efter är det raggarträff, och det är kul!

Mitt fina Lysekil, så vackert. ♥ Precis framför kyrkan bodde jag tills jag var 15 år.

Kommentarer
Postat av: anna

å vad kul:) då kanske vi ska ta bilen då till Lysekil på midsommardagen, vad kul det hade vart

2012-06-18 @ 10:45:02
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej Åsa!! Vore kul om ni kom till Lysekil till helgen, själv bor jag mittemot, inloppet till nordströmmarna oxevik .Vi är ett gäng som sitter i våran sjöbod det finns plats för fler!! Husvagnen kan ni ställa vid vårat hus ström finns:)) Tänk vad galet om ni kommer. skicka gärna ett mail så berättar jag mer.Mvh Caroline :))

Svar: Hej Caroline!Tack så mycket för din inbjudan, vad gulligt utav dig :)
Vi har inte bestämt oss säkert för om det blir Lysekil än, men det lutar åt det. Men jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad om vart det bär av (om det funkar) :)
Madame Hoffa

2012-06-18 @ 10:49:56
Postat av: Kitty

Oj... jag har inte ens tänkt på att det är så lite som fyra dagar kvar! Bäst att ta tag i planerandet.

Himla fin bild på Lysekil förresten. Aldrig varit där :) Kyrkan ser ut som ett riktigt avancerat pepparkakshus haha.

2012-06-18 @ 13:10:22
URL: http://www.kittonia.se
Postat av: Vanja

Lysekil låter väl som ett bra alternativ:)
Själv är jag för feg (eller lat) för att krångla med förtält upp och sedan ner( förmodligen dyngsurt) ... Njae litar inte på vädret riktig ;) så vi firar hemma med lite grillning i stället:).
Hoppas ni får det bra med FINT väder !
Kram

2012-06-18 @ 15:47:53
URL: http://www.hemmapavarangata.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hallo !
Har ni lust är det bara att höra av sig det är knytkalas!
Om vi inte ses så får du ha en trevlig helg med din familj. Glada hälsningar Caroline

2012-06-21 @ 18:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor