Topplistan

Vad är det som händer med Blogg.se egentligen?
 
Har ni sett deras förstasida eller?
Nu behöver man visst inte ha fler än 60 unika besökare om dagen för att hamna på mest lästa listorna?
 
Tror nog att det finns många med mig som ligger långt över det, fattar ärligt talat inte vad det är de håller på med?
3 veckor har det gått nu utan att de har lyckats fixa alla problem, är det ok? Nej, det tycker jag inte.
 
Blev så glad för ett tag sedan när jag fick se att Bloggportalen hade valt ut MIG, av alla bloggar i Karlstad, att hamna som förslag i Karlstadområdet! Synd bara att inga av mina inlägg har pingats där på över 3 veckor nu, så det verkar ju som att jag inte är aktiv längre. Då tas jag väl bort snart.
 
SUCK!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor