Summer outfit 2012

          
Hade jag vetat säkert att det kommer bli en varm och solig sommar i år, så hade jag gått in på  Bubbleroom och gjort en stor beställning med en gång.
Sjukt mycket snygga sommarklänningar och härliga  toppar  i roliga färger de fått in. För att inte snacka om skorna!
 
Blev riktigt förälskad i klänningen som är på bilden, påminner om en liknande som jag såg inne på Pernilla Wahlgrens blogg för ett tag sedan som jag tyckte var så snygg.
Hade varit riktigt läckert att ha på Bluesfestivalen till helgen, men det är ju inte så roligt om det regnar.
 
Såg även att de hade Kenzas superläckra lädershorts inne, men då ska man ju ha henne ben occkså för att de ska passa :)
 
Får nog bli något nytt i alla fall, de har ju en stor rea nu också där man säkert kan fynda något snyggt till ett bra pris. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man har alltid roligt att handla lite kläder!!!
HÄRLIGT klänning!!!Du måste blir nöjd.

2012-07-04 @ 18:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor