Stackars liten.....eller?

Nino kom hem från dagis häromdagen med ett märke på armen.
 
"-Oj! Kolla! Han har klämt armen!" sa jag till Jonas.
 
"-Jaaa, du. Det måste ha hänt på dagis" svarade Jonas.
 
Vi tittade lite försiktigt på det men vågade inte röra för vi tänkte att det måste göra ont. Lite irriterad över att de inte hade nämnt något om detta på dagis så konfronterade jag dom dagen efter.
 
"-Klämt sig?" svarade dagisfröken och tittade på armen.
Kände efter lite försiktigt och skrapade på det röda.
 
Det röda. Som bara var ludd. O lite klet. Antagligen något han ätit som sen kladdat av sig från den röda tröjan han hade på sig den dagen.
 
"-Nej du, ni behöver nog bara tvätta honom lite grann"
 
Gissa om jag ville sjunka genom jorden just då??
 
               Men erkänn att det ser ut som om han klämt sig. Håll med mig nu så jag känner mig mindre dum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor