Min man i bråk med Arvingarna

Jag vet inte om det är bröllop eller kanske det kan ha att göra med dryckerna på bröllop, som gör att min man ofta yrar en del på kvällen.
 
Den sista låten som spelades innan vi åkte hem var Eloise med Arvingarna, och Jonas började stri om hur mycket han hatade den låten.
Vi diskuterade det fortfarande när vi kom hem och hade lagt oss, och jag frågade honom gång på gång varför han tyckte så illa om den låten.
 
Jonas:
"-Ja....men jag tycker det är dålig stil av dem"
 
Jag:
"-Av vilka?"
 
Jonas:
"Jag byggde ju en ställning åt dem i Bengtsforsparken, och då var dom otrevliga"
 
Jag:
"-Åt vilka? Arvingarna???"
 
Jonas:
"-Jaaaaaa"
 
Jag:
"-När har du nånsin byggt en scen åt Arvingarna?"
 
Jonas:
"-Härom dagen. Och då var han otrevlig"
 
Jag:
"-Vem var otrevlig? Casper Janebrink?"
 
Jonas:
"-Ja"
 
Jag:
"Så du menar att du byggde en ställning åt Arvingarna i Bengtsfors häromdagen och Casper Janebrink var otrevlig mot dig, men du har inte sagt något om detta till mig?"
 
Jonas:
"Ja. Nåt sånt, ja"
 
Jag:
"-Jonas?? Vet du ens vad det är du pratar om?"
 
Jonas:
"Zzzzzzzzzzzzz"
 
Jag vet inte riktigt om jag tror på detta, gör ni???
 

Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

HAHA! nja, låter väl mindre troligt ;) o jag tror inte casper skulle vara otrevlig heller för den delen ;)
haha tänk så fyllan kan snacka ibland :P

KRAM

2012-07-02 @ 12:28:02
URL: http://www.jenniesays.blogg.se
Postat av: Sanne

Kikar förbi och ville bara passa på att lämna ett litet avtryck. :)
Haha! Det var ju en skön man du har. ;)

2012-07-02 @ 12:50:33
URL: http://ninna.blogg.se
Postat av: Annica

När jag läser detta blir jag jädrigt förbannad!! Hur kan man bemöta kunder på det sättet? Under Bluesfesten borde väl servicen vara på topp (som den alltid borde vara!!)Det är ju världens chans att få bra rekommendationer och det innebär ju fler kunder... Helt idiotiskt av dem!!!! Delar gärna detta och tänker inte gå dit när jag är i Åmål.

2012-07-11 @ 11:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor