Ingen lön för mödan

Fördelarna med att jobba för sin man är bland annat:
 
Jag får bestämma lite över mina egna tider.
Chefen vågar inte skälla om jag gör något fel (Visst, alla vet ju att jag är den riktiga chefen, men men)
Vill jag kan jag ta ett glas vin under arbetstid
Vill jag kan jag sitta ute i solen o jobba
 
Ja, listan kan göras lång.
Men sen finns det ju en del negativa saker också. Som tex idag.
 
Jag ringde min man/chef för att fråga honom något, och tio minuter senare ringer han tillbaka.
 
"-Du, du kommer att få jobba gratis halva månaden bara så du vet"
 
"-VA?! Varför då?"
 
"-För efter att du ringde så tappade jag ner mobilen från ställningen så den gick sönder, så nu måste jag köpa en ny"
 
"-Men det är ju inte mitt fel. Det får du ju dra på din egen lön"
 
"-Nä. Det var ju du som ringde. Alltså var det ditt fel"
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

attans, det var inte bra

2012-07-11 @ 20:26:15
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: saga arvidsson

Hej åsa ! Jag undrar när jag kunde komma upp till er o så ? :)))

2012-07-11 @ 22:56:21
Postat av: Jennie & FrökenFlis

HAHA! ;)

2012-07-12 @ 11:29:14
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Han kunde ju bevisligen ringa ifrån den..... Det är väl DET telefonen är till för? Inte bra att vara utseendefixerad ;)

2012-07-12 @ 14:04:56
URL: http://curiousme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor