Expose your blog

Bloggerfy och Famebloggers finns det ju en widget som heter EXPOSE, som man kan anmäla sig till och på så sätt synas på fler ställen.
Varje gång man anmäler sin blogg får man automatiskt 1000 visningar på andra bloggar.
 
Jag har varit med där ett tag, men nu när jag kikade in så blev jag glatt överraskad! Jag måste ha varit väldigt snäll, för se själva (på högersidan) vad många visningar jag fick....gratis!
 
Har alla räkningssidor fått fnatt det sista eller, eftersom plötsligt Bloglovin listan är nere på 0 också, trots att jag har över 300 prenumeranter?

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du inte förklara närmare vad detta är? Och hur det påverkar besöksstatistiken?!

Svar: Gå in på Bloggerfy.se och registrera dig så står det där. Du syns hos alla som har expose på sin blogg :)
Madame Hoffa

2012-07-25 @ 19:48:45
URL: http://www.elintheres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor