Brudparet svarade ja, men vad svarade gästen?

På vårat bröllop hade vi en liten lapp med frågor som vi ville att våra gäster skulle fylla i.
Häromdagen när jag gick igenom lapparna så hittade jag en där det stod så här:
 
 
Mitt namn: 
Personen får vara anonym, men jag vet vart ditt hus bor)
 
Så känner jag brudparet:
Otur
 
Roligaste minnet med bruden/brudgummen/brudparet: 
När Åsa skäller ut Jonas
 
Vad tror du brudparet gör om 10 år?
Ångrar sig
 
Beskriv bruden med 3 ord:
Snygg smal smart
 
Beskriv brudgummen med 3 ord:
Cit.ron Fjäril
 
Detta kommer jag att minnas från vigseln:
prästen
 
Detta gav jag i bröllopspresent:
Fråga min fru
 
Mitt bästa råd för ett lyckligt äktenskap:
Jobba mycket så ni inte ses
 
Från festen kommer jag att minnas:
Fråga mig inatt
 
Tre ord om brudparet:
Skönheten+Odjuret+mig
 
Detta vill jag hälsa brudparet:
Det är inte svårt att skilja sig
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Trött på alla tusen vanliga "det här har jag gjort idag"-bloggar?
Gå in på min blogg som handlar om riktiga känslor och verkliga tankar och läs.
Kommentera gärna vad du tycker också.
Kram på dig!

2012-07-11 @ 14:05:57
URL: http://honestlynoidea.blogg.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

hahaha den var ju dagens! Så jäkla kul ;D

2012-07-12 @ 11:34:37
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: kiwiberries

intressanta svar..

2012-07-13 @ 20:46:59
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor