Bloggtips

Nånting jag har varit dålig på men som jag vill bli bättre på, det är att tipsa om andra bloggar. Jag vet ju själv hur mycket det betyder att bli omnämnd inne hos någon annan , det är ju så folk hittar till ens blogg.
 
Därför tänkte jag nu börja med att tipsa lite om bloggar som jag läser med jämna mellanrum, och idag börjar jag med en av mina absolut favoritbloggare!
 
 
Jennie skriver om sitt liv som sambo och mamma till världens sötaste lilla Flisan. Hon tar helt fantastiska bilder som man bara vill se mer av.
Hon skriver även en del om sina bröllopsplaneringar, tipsar om shopping, massor av goda matrecept med underbara bilder till förstås, ja, helt enkelt en salig blandning men en helt fantastisk blogg som ni bara måste kolla in :)
 
 
Vill du också bli tipsad om?
Kommentera mina inlägg så jag hittar till din blogg, så kanske just du dyker upp här så småningom ;)
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh kul att du börjat tipsa om bloggar =)
läser oxå jennies blogg å håller me dig om de du skriver fina bilder å supa söta flisan =)

2012-07-12 @ 12:48:59
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Håller med om att man är alldeles för tokigt dålig på att tipsa och länka till andra! Nä, det ska jag minsann bli bättre på :)

2012-07-12 @ 14:51:23
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

Men ÅH! Va rörd jag blir, det gjorde verkligen min dag, tack snälla underbara du! <3

KRAM!

2012-07-13 @ 11:55:31
URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor