Takida var hemma hos mig

På fredag ska vi iväg och se på Takida.
Vi fick biljetter till dom i julklapp, och har sett fram emot det länge nu.

Vi har varit och sett dom 2 gånger tidigare, första gången var när de speladei Åmål 2005.
Då följde hela bandet, inkl manager mfl, med hem till mig på efterfest.

Vi var ett gäng på ca 20-30 pers hemma som festade hela natten och nu efteråt när de har blivit så stora så är det ju en ganska rolig historia att berätta.

Igår kikade jag in på Naomis Dayviews, och då hade hon en lista där man skulle välja det bästa mellan 2 olika ting.

Då hon fick frågan:
Tokyo Hotell eller Takida, så svarade hon:

Takida, jag känner faktiskt dom!


Haha, ja, inte för att Naomi var hemma den kvällen när dom var där på efterfest, eftersom hon var hos sin pappa då....men dom har ju varit hemma hos oss en gång. Så då är det klart hon känner dom. Eller hur? :)



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hihi... dom har ju vart hemma hos er - då är det väl klart att hon känner dem ;)

Vet du - jag har faktiskt inte testat kakorna - än, för om jag öppnar paketet är jag rädd att jag äter upp allihop !?

kram

2012-01-25 @ 19:58:36
URL: http://frokenmela.se
Postat av: naomi

japp det är jag det;P

2012-01-25 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor