Simon & Thomas......& Björn?

Min bror kom på nyårsfirandet iklädd en mycket fin lila skjorta.
Inget med det, förräns jag och min syster insåg att min mors sjal gick i perfekt stil med min brors skjorta, och var bara tvungna att testa för att se resultatet.

Sagt och gjort.

Resultatet blev ju alldeles.....alldeles UNDERBART!


                                                                 Hey Baby.....How YOU doi'n?
                                                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: LILITH - Borderline och mamma

Snart i ett inredningsprogram nära dig :)

2012-01-02 @ 15:19:37
URL: http://lilith.se
Postat av: Fröken M

Haha... nope - på fullaste allvar ?!

C tycker att jag har katastrofal smak, men av nån anledning så känner jag en viss dragning till herr bretitolz ;)

kram

2012-01-03 @ 09:44:59
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor