Sexuella trakasserier

Försöker hjälpa min man med att göra en hemsida till hans firma.
Har jobbat nästan dygnet runt med det nu det sista.

Problemet är bara, att det är förbannat svårt att jobba med någon som sitter och tafsar på en hela tiden!

Jag kan förstå att han tycker jag är oemotståndlig i min nya, otroligt sexiga morgonrock, men allvarligt...
Det går inte att jobba med någon som sitter och slickar en i örat, tafsar en på brösten och nyper en i ändan hela tiden!!!!


                                                                                                                       


Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Hahahaha söta ni är :)

2012-01-12 @ 09:13:15
URL: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor