"Rekor? Såna som maneter?"

Inatt låg jag vaken jättesent och tittade på det där programmet om busringning som går på 5:an.
En man busringer till en fiskaffär, och det svarar:

"-Välkommen till ***** fiskhandel"

Då säger busringaren:
"-Ja hej det är Gös-ta!"

GÖS-ta! Haha, fattar ni?
Jag skrattade så jag grinade! Tårarna sprutade och jag fick ont i magen, jag lovar.
Ändå hade jag legat och tittat på RAW innan, och knappt skrattat någonting....

Är man övertrött då eller???






För att höra när vi använde oss av Busring.se, klicka här.

                                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Silla

Hahahahhahaha jag hade dött av skratt...

Det ä rmin humor..torr men rolig..

2012-01-07 @ 11:30:40
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: Fröken M

hahaha !!! raw kan slänga sig i väggen - sånna där "torra" skämt är precis MIN humor :)

2012-01-07 @ 15:04:48
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor