Känslan av frihet


Ända sedan Naomi fick sitt (mycket efterlängtade) pass förra året, så känner vi en sån frihet att kunna åka iväg.
Det är en helt underbar känsla att faktiskt ha möjligheten att kunna få åka på semester med sina barn,
och inte känna att man måste lämna den ena hemma.

Vi letade efter en sista minuten weekend-resa till London nu i helgen, men hittade tyvärr ingenting....
Får bli någonting nu snart, kanske en kryssning?
Eller badhotellet i Danmark?
 London?
Eller varför inte en solsemester igen?

Det är ju redan 2 månader sedan vi kom hem från Dubai. Tänk vad tiden går!

Har ni några riktigt bra resetips?


En bild från Dubai, sightseeing i Doubledeckern.
För mer bilder från Dubai, se
här.

                                                                   


Kommentarer
Postat av: Emilia

Badhotellet i Danmark rekomenderas starkt! Vad där i somras, dom har gjort om det så det passar in perfekt för både yngre & äldre, jag som 17åring hade skitkuL! :D

2012-01-08 @ 19:58:34
URL: http://tophorses.webblogg.se/
Postat av: Fnulan

Vi pratade om det senast igår att vi ska försöka komma iväg UTAN barn... JAG VILL JAG VILL!!

2012-01-08 @ 20:09:26
URL: http://fnulan.se
Postat av: curlingmamman

Vi var iväg utan barnen i helgen i Trosa som är så mysigt, men vill ni utonlands rekommenderar jag Barcelona med eller utan barn funkar vilket som då det är barnvänligt,härlig strand,shopping och god mat.

2012-01-09 @ 05:26:31
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor